|
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
DANIELBONZAM

Joined: 03 May 2006 Posts: 378 Location: NEW YONK HAITIAN HEADQUARTERS  |
Posted: Mon Mar 05, 2007 1:15 am Post subject: VAGINAS: HOW DO YOU KNOW FOR SURE??? |
 |
|
Classic giveaways: "I'm paranoid that my vagina smells this/that and convinced my boyfriend's far too polite to tell me if it does".
So how do you know 'for sure' if your vagina is in tiptop shape? or He's given you the all-clear or what...? _________________ IF YOUR PARTNER'S DOES NOT PROVIDE HONEST AND OPEN COMMUNICATION, TRUST CAN BE UNDERMINED AND THE FEELINGS OF 'SECURITY' CAN EVENTUALLY BE DESTROYED ---->Danielbonzam
Last edited by DANIELBONZAM on Mon Mar 05, 2007 1:37 am; edited 2 times in total |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
DANIELBONZAM

Posted: Mon Mar 05, 2007 1:25 am Post subject: |
 |
|
Ki odeur yon bon koko? Kiler yon koko en sante???  _________________ IF YOUR PARTNER'S DOES NOT PROVIDE HONEST AND OPEN COMMUNICATION, TRUST CAN BE UNDERMINED AND THE FEELINGS OF 'SECURITY' CAN EVENTUALLY BE DESTROYED ---->Danielbonzam |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Bumble Bee
Joined: 01 Mar 2007 Posts: 29 Location: Mia's Intl Tarmac  |
Posted: Mon Mar 05, 2007 9:38 am Post subject: |
 |
|
DanielBonzam,
A Vagina have a PLEASANT odor .
One's Vagina is " Healthy" when there isnt ANY yellowish, Grayish , Sticky or Cottage cheese like discharge found in the panty. |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
DANIELBONZAM

Posted: Mon Mar 05, 2007 9:50 am Post subject: |
 |
|
Bumble Bee wrote: |
DanielBonzam,
A Vagina have a PLEASANT odor .
One's Vagina is " Healthy" when and there isnt ANY yellowish, Grayish , Sticky or Cottage cheese like discharge found in the panty. |
Listin, if he's in it for the long haul, no one's that polite! Don't belive me? Let's apply some logic. Does he appily initiate oral sex or do you have to lure him with Luscious treats (like lots of $$$ etc...) before he'd dream of venturing downward?
Btw; A healthy vagina smells slightly acitic but it's certainly not unpleasant!!! _________________ IF YOUR PARTNER'S DOES NOT PROVIDE HONEST AND OPEN COMMUNICATION, TRUST CAN BE UNDERMINED AND THE FEELINGS OF 'SECURITY' CAN EVENTUALLY BE DESTROYED ---->Danielbonzam
Last edited by DANIELBONZAM on Mon Mar 05, 2007 10:07 am; edited 3 times in total |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
zipgenel

Posted: Mon Mar 05, 2007 9:51 am Post subject: |
 |
|
le coco est en danger de mort a partir du moment q'on appercoit des tà ches jaunes aux pantalettes??
et comment nous les garcons peuvent en savoir???... parce qu'éventuellement les filles n'oseraient jamais nous dévoilés leurs maladies  _________________ P.P.P= PIYAY POU PIPO
PIPO= PI HIGH PI WO |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
DANIELBONZAM

Posted: Mon Mar 05, 2007 10:11 am Post subject: |
 |
|
zipgenel wrote: |
le coco est en danger de mort a partir du moment q'on appercoit des tà ches jaunes aux pantalettes??
et comment nous les garcons peuvent en savoir???... parce qu'éventuellement les filles n'oseraient jamais nous dévoilés leurs maladies  |
Tu plaisantes, n'est pas? Jen koko bon sa...  _________________ IF YOUR PARTNER'S DOES NOT PROVIDE HONEST AND OPEN COMMUNICATION, TRUST CAN BE UNDERMINED AND THE FEELINGS OF 'SECURITY' CAN EVENTUALLY BE DESTROYED ---->Danielbonzam |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Bumble Bee
Posted: Mon Mar 05, 2007 10:17 am Post subject: |
 |
|
I think its 50-50.... Some POLITE one's like you pointed out if they had initiated "O.S" might just continue, And some others if they had started, will POINT blank STOP !!!
"Une femme digne de ce NOM,n'aurait pas besoin de leurrer un homme pour qu'elle obtienne de son partenaire une p'tite suçote.." |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Bumble Bee
Posted: Mon Mar 05, 2007 10:23 am Post subject: |
 |
|
et comment nous les garcons peuvent en savoir???... parce qu'éventuellement les filles n'oseraient jamais nous dévoilés leurs maladies  |
Eh ben non,(smile); Le C*C* n'est pas en danger de mort...il ya toujours des traitements.
LOL....c'est sure que c'est p'tites taches multicolores vont laissees des traces dans le Vagin . Donc a vous chers amis d'ouvrir l' OEIL & le BON ! |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
zipgenel

Posted: Mon Mar 05, 2007 10:25 am Post subject: |
 |
|
DANIELBONZAM wrote: |
Tu plaisantes, n'est pas? Jen koko bon sa...  |
NOn! j'plaisante po!..
tu nous as dit k'y ont des signes qui peuvent indiquer une maladie chez les filles... mais nous les garcons peuvent jamais voir ces signes..
imagine tu t'prepare a saute une tasse.. et t'aimerais inspecter le koko pour savoir s'il exsite une maladie kelkonc..?
la manière la plus connue est de mettre le majeur au dedans et d'en sentir pour voir s'y a d'l'odeur qui remonte... pas vrai? et quoi d'autres? _________________ P.P.P= PIYAY POU PIPO
PIPO= PI HIGH PI WO |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
zipgenel

Posted: Mon Mar 05, 2007 11:21 am Post subject: |
 |
|
Bumble Bee wrote: |
Eh ben non,(smile); Le C*C* n'est pas en danger de mort...il ya toujours des traitements.
LOL....c'est sure que c'est p'tites taches multicolores vont laissees des traces dans le Vagin . Donc a vous chers amis d'ouvrir l' OEIL & le BON ! |
c'est bien entendu..
ouvrir l'oeil.. et pas la BOUCHE!!! _________________ P.P.P= PIYAY POU PIPO
PIPO= PI HIGH PI WO |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |