|
 |
KOMPA! MAGAZINE The site for Haitian Music News as it happens, debates & more.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
kompamagazine Site Admin

Posted: Fri Jun 04, 2010 1:09 pm Post subject: JUNIOR MOSCHINO TELLS US THE TRUTH ABOUT MONTREALFEST! |
 |
|
Below is a note that we received from JUNIOR MOSCHINO of MONTREALFEST fame in regards to the status of his event.
JUNIOR MOSCHINO: "L'EQUIPE MUSICOLOR & FESTIVAL FOLIE CARAIBES
Sakpase Pat.
Happy to talk to you, let me clarify something for the members and readers of kompamagazine. Some people do festival just because they want their name on the spotlight but it's diiferent for me ....Il y a 1 personne que je respecte dans les activites de festival et concert et c'est bien Rodney Noel.
3ka nan lot yo pa gen objectif vre. J'ai decide de changer le nom du festival et de retourner avec quelque chose de nouveau pour l'annee prochaine, mais par contre I KNOW WHO I AM, ET CE QUE JE PEUX FAIRE. Fe pou fe, sou siye sa, a le we ti bois ki sou bouda....
Je respecte beaucoup les lecteurs et membres de kompamagazine, qui chaque annee supportent mes activites. Par contre il y a quelques uns qui sont la pour pour se faire remarquer, chercher des amis ou pour faire savoir que leur nom existe dans un archive sur la planete terre. lol I respect the readers and members of Kompa Magazine who have supported us every year. Having said that, there are some members whose mission is solely to try to be noticed, looking for friends, or make a name for themselves.
Patrick j'ai des prioprites actuellement, je monte une usine a sel en Haiti qui va engager plus de 150 personnes, je m'occupe aussi de mon resto resto a Montreal qui selon tout le monde est le plus beau et bon resto Haitien jamais vu...se pa djole non Pat lololol. Sans oublier une compagnie de jets sky en Republique que j'ai demarre et qui a deja une flotte de 32 jets sky. Patrick, I currently have other priorities. I am opening a factory in Haiti which will employ 150 people. I am also taking care of my restaurant in Montreal who according to many is the best looking Haitian restaurant that they've ever seen, without forgetting a jet ski company that I just started.
Sak pa kontan, chita devan television, gade mwen kap fe bel bagay......
REMY JEAN JUNIOR (JR.MOSCHINO)
President Fondateur
FESTIVAL INTERNATIONAL MUSIQUE HAITIENNE _________________ phpbb:echo dicks; |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
RICKY

Posted: Fri Jun 04, 2010 1:17 pm Post subject: |
 |
|
Bagay "sak pa kontan ......." tuye mwen net e byen si festival sa ap fet lot annee map la. I've heard good things about it. Much success |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
LeMoMo

Posted: Fri Jun 04, 2010 1:20 pm Post subject: |
 |
|
Meusieu Moshino pito ou te pran ou banner nan Km ou ta di grand restaurateuuur de montreal et futur marchan'n de sel...
Ah mon cher ou desan'n trop ba brodeur. Kisa neg la di la pou voye tout grosseur presse release sa. |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
kompamagazine Site Admin

Posted: Fri Jun 04, 2010 1:25 pm Post subject: |
 |
|
LE MOMO
I think his jabs were thrown towards some members on the board from Montreal, who based on their response are not on the same vibe as Moschino.
KM! _________________ phpbb:echo dicks; |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
LeMoMo

Posted: Fri Jun 04, 2010 1:31 pm Post subject: |
 |
|
Pat I see that but board la pou moun Montreal seulement. When you are a business man with such a high profile festival fok ou kembe ou standard; moun li pran en example lan se Mia li paye ekri pou li.
C'est pas beau mr Moshino... |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
FANMKONESE
Joined: 13 Mar 2006 Posts: 3561 Location: UNDER YOUR SKIN  |
Posted: Fri Jun 04, 2010 1:33 pm Post subject: |
 |
|
Mr moskito ou pap cheche on Comtable.....ak tout business sa yo you must have someone to help you count the piasse..the us dollars and the canadian dollars....I can converte them as well...Good luck ak business salt la  _________________ Personally, I am always ready to learn, although I do not always like being taught."
--Winston Churchill |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Melfanatik
Posted: Fri Jun 04, 2010 2:10 pm Post subject: |
 |
|
Honnêtement Mr. Moschino, votre lettre est l’une des plus bagarreuses que j’ai lues depuis mon hébergement sur Kompamagazine. Il n’est pas difficile de constater que vous êtes l’un d’entre ceux qui détiennent la très exécrable coutume d’invectiver les fans.
Ou sont donc passés votre calibre et vos préceptes en tant qu’homme d’affaires ? Vous aviez, sans cesse, réitérer combien vous respectez les membres et lecteurs de ce forum en essayant de camoufler la nature de votre message.
La prochaine fois que vous voudrez donc attirer l’attention de nos paupières, ayez je vous prie la distinction de consigner vos pensées d’une manière beaucoup plus professionnelle. |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Haitianone

Posted: Fri Jun 04, 2010 2:17 pm Post subject: |
 |
|
Map suiv toujou!!! _________________ Statehood or Bust |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
PhizUniq
Posted: Fri Jun 04, 2010 2:49 pm Post subject: Re: JUNIOR MOSCHINO TELLS US THE TRUTH ABOUT MONTREALFEST! |
 |
|
kompamagazine wrote: |
Sakpase Pat.
Happy to talk to you, let me clarify something for the members and readers of kompamagazine. Some people do festival just because they want their name on the spotlight but it's diiferent for me ....Il y a 1 personne que je respecte dans les activites de festival et concert et c'est bien Rodney Noel.
3ka nan lot yo pa gen objectif vre. J'ai decide de changer le nom du festival et de retourner avec quelque chose de nouveau pour l'annee prochaine, mais par contre I KNOW WHO I AM, ET CE QUE JE PEUX FAIRE. Fe pou fe, sou siye sa, a le we ti bois ki sou bouda....
Je respecte beaucoup les lecteurs et membres de kompamagazine, qui chaque annee supportent mes activites. Par contre il y a quelques uns qui sont la pour pour se faire remarquer, chercher des amis ou pour faire savoir que leur nom existe dans un archive sur la planete terre. lol I respect the readers and members of Kompa Magazine who have supported us every year. Having said that, there are some members whose mission is solely to try to be noticed, looking for friends, or make a name for themselves.
Patrick j'ai des prioprites actuellement, je monte une usine a sel en Haiti qui va engager plus de 150 personnes, je m'occupe aussi de mon resto resto a Montreal qui selon tout le monde est le plus beau et bon resto Haitien jamais vu...se pa djole non Pat lololol. Sans oublier une compagnie de jets sky en Republique que j'ai demarre et qui a deja une flotte de 32 jets sky. Patrick, I currently have other priorities. I am opening a factory in Haiti which will employ 150 people. I am also taking care of my restaurant in Montreal who according to many is the best looking Haitian restaurant that they've ever seen, without forgetting a jet ski company that I just started.
|
I find the irony in this letter very funny and pathetic! _________________ Yo di djaz sa frekan... Se pa fòt nou. Nou just RESAN! |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
XXplosive

Posted: Fri Jun 04, 2010 3:38 pm Post subject: Re: JUNIOR MOSCHINO TELLS US THE TRUTH ABOUT MONTREALFEST! |
 |
|
PhizUniq wrote: |
kompamagazine wrote: |
Sakpase Pat.
|
I find the irony in this letter very funny and pathetic! |
I don't know how helpful this message will be in term of promoting things to come for what will replace Montreal Fest.....The first two paragraph was about some KM Members and the last on was about his personal business....What activities can we expect the rest of the summmer or next year? _________________ YA RAYI'W TANDE TI GASON(RICKY)  |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|
|
 |