|
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
daphnee

Joined: 16 Mar 2006 Posts: 28099 Location: Under the witness protection plan  |
Posted: Fri May 28, 2010 10:03 am Post subject: FELLAS...A QUESTION FOR YOU!!! |
 |
|
CHEATING IS CHEATING RIGHT????
SO IF YOUR GIRL DIPPED OUT WITH ANOTHER CHICK INSTEAD OF A GUY, DOES SHE GET A FREE PASS? _________________ "Mwen di non, AYITI PAP KRAZE!!!!" |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
PropertyofHaiti

Joined: 22 Aug 2007 Posts: 510 Location: Palais National  |
Posted: Fri May 28, 2010 4:05 pm Post subject: Re: FELLAS...A QUESTION FOR YOU!!! |
 |
|
daphnee wrote: |
CHEATING IS CHEATING RIGHT????
SO IF YOUR GIRL DIPPED OUT WITH ANOTHER CHICK INSTEAD OF A GUY, DOES SHE GET A FREE PASS? |
As long i am included in the mix she gets all the free passes _________________ I'm not concerned with your liking or disliking me... All I ask is that you respect me as a human being (Jackie Robinson) |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
DONCUE_69

Posted: Fri May 28, 2010 10:08 pm Post subject: |
 |
|
that's cheating to me....man or woman..no free pass here, either way its a sign that i am not doing somthing right, si yon neg di li pa gen problem ak sa eh bien li nan tout sak pa bon  _________________ K- ONPA
L- OVERS
A- DORE
S- WEET
S- OUND
klass it is bebi |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
philosophenoir

Joined: 20 Jan 2007 Posts: 3648 Location: Boca Raton - Florida  |
Posted: Sat May 29, 2010 7:09 pm Post subject: |
 |
|
Morality is the only judge here..... _________________ «Nègre, je suis et, nègre, je resterai.» Je suis Philosophenoir |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
b-ray
Posted: Mon May 31, 2010 12:41 pm Post subject: |
 |
|
SA PAS RELER CHEATING SE YON VICE KE DAME NAN GENYEN ET DONCUE_69 FANM KI GEN VICE SA YO, OU PAKA FE ANYEN POU YO PATIZAN, SE PAS YON BAGAY KE OU MAL FE, A MOINS KE OU VLE AGIT KOMSI SE TE YON FANM.
OU PAKO JANM TANDE FANM KAP DI KE INTEL TOUCHER YO KOM YON FANM. MWEN ESPERER OU KOMPRANN |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
tjerry
Joined: 08 Jul 2008 Posts: 1099 Location: west palm beach all the way  |
Posted: Sun Jun 20, 2010 1:28 pm Post subject: |
 |
|
DONCUE_69 wrote: |
that's cheating to me....man or woman..no free pass here, either way its a sign that i am not doing somthing right, si yon neg di li pa gen problem ak sa eh bien li nan tout sak pa bon  |
DONGUE NAN WAP JWE MATCH LAN DURR WI LA SAPA CHEATING MONCHER KISA ON FILLE KAFER ON LOT FILLE 2 3 T SOUSE SELMAN, AVEK KEK T GRAJE M PAGIN DANJE SIM GIN ON FAN'M KI CHEAT SOU MWEN AVEK ON FILLE SA PAP DERANJE'M M KA MIN'M MANDE POUM PATISIPE TOU BUT LER SE A GASON AN SESA M RELE CHEATING NAN MWEN MIN'M PASKE GASON AN SE FOULE LAP FOULE'L POU OU,EPI SI MISYE AP FER JOB LAN PI BYIN PASSEW MIN'M AHH OU MELE BUT AVEK ON FILLE M PAGIN DANJE FILLE PAKA FOULE FILLE OPPPPS M BLIYE YO KA USE TOY'S WI ANYWAY IT'S ALL GOOD M PAP GIN PROBLEM  _________________ KOMPA DIRECT POU TOUT TAN GEN TAN |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
DONCUE_69

Posted: Mon Jun 21, 2010 11:49 am Post subject: |
 |
|
tjerry wrote: |
DONCUE_69 wrote: |
that's cheating to me....man or woman..no free pass here, either way its a sign that i am not doing somthing right, si yon neg di li pa gen problem ak sa eh bien li nan tout sak pa bon  |
DONGUE NAN WAP JWE MATCH LAN DURR WI LA SAPA CHEATING MONCHER KISA ON FILLE KAFER ON LOT FILLE 2 3 T SOUSE SELMAN, AVEK KEK T GRAJE M PAGIN DANJE SIM GIN ON FAN'M KI CHEAT SOU MWEN AVEK ON FILLE SA PAP DERANJE'M M KA MIN'M MANDE POUM PATISIPE TOU BUT LER SE A GASON AN SESA M RELE CHEATING NAN MWEN MIN'M PASKE GASON AN SE FOULE LAP FOULE'L POU OU,EPI SI MISYE AP FER JOB LAN PI BYIN PASSEW MIN'M AHH OU MELE BUT AVEK ON FILLE M PAGIN DANJE FILLE PAKA FOULE FILLE OPPPPS M BLIYE YO KA USE TOY'S WI ANYWAY IT'S ALL GOOD M PAP GIN PROBLEM  |
tjerry se wou kap bay piyay, gen fanm deyo wa ki taye fanm pi red keu yon gason, bout d 12 inches yo lan poch yo pou yo kraze chita madam yon neg...non frem mwen passe papa, sim pa konen it's different..but sim konen fanm lan gen vis then ou pap ka madam doncue _________________ K- ONPA
L- OVERS
A- DORE
S- WEET
S- OUND
klass it is bebi |
|
|
|
|
|
 |
 |