KOMPA! MAGAZINE Forum Index KOMPA! MAGAZINE
The site for Haitian Music News as it happens, debates & more.


Nèg Timid Rezoud Pwoblèm Michoulove La
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    KOMPA! MAGAZINE Forum Index -> Sex
View previous topic :: View next topic  
Neg Timid



Joined: 06 Apr 2006
Posts: 3258
Location: Brooklyn, NY/Gonaives-Artibonite

 PostPosted: Sun Oct 23, 2011 10:10 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

SIROMYEL wrote:
LOL! LOL! LOL!


Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


Siro,

Sa w’ap ri konsa kòmè? Laughing

NT

_________________
Richie est un grand musicien qui ne peut pas être compris du commun des mortels, car les notes qu'il émet sont trop élevées pour les oreilles du vulgaire.
 
View user's profile Send private message Send e-mail
Tipoupee



Joined: 23 Oct 2007
Posts: 377
Location: Nearby

 PostPosted: Thu Aug 02, 2012 9:38 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Mezanmi oh lontan mwen pa vin nan forum sa, Hak te voye'm al ateri la menm:( gadon pwoblem...mwen pa fouti fin li istwa ak on (paix d'esprit), pawol yo toumante'm Embarassed Embarassed

Neg timid, pawol seryeu ki leu wap ekri liv paw lan?.. Am over the sex chronicles of zane etc..nou bezwen de twa text konsa an kreyol.
Laughing Laughing

_________________
"A fanatic is one who can't change his mind and won't change the subject. ."
Churchill
 
View user's profile Send private message
Neg Timid



Joined: 06 Apr 2006
Posts: 3258
Location: Brooklyn, NY/Gonaives-Artibonite

 PostPosted: Fri Aug 03, 2012 9:47 am    Post subject: Reply with quote Back to top

Tipoupee wrote:
Mezanmi oh lontan mwen pa vin nan forum sa, Hak te voye'm al ateri la menm:( gadon pwoblem...mwen pa fouti fin li istwa ak on (paix d'esprit), pawol yo toumante'm Embarassed Embarassed

Neg timid, pawol seryeu ki leu wap ekri liv paw lan?.. Am over the sex chronicles of zane etc..nou bezwen de twa text konsa an kreyol.
Laughing Laughing


Tipoupée,

Kote w ye konsa manman? Ki pawòl ojis nan tèks la ki toumante lespri w konsa? Laughing De tout fason, si se bon jan Kreyòl ou bezwen li, ale sou fowòm Let's Talk la, mwen gen yon post sou istwa Dayiti ki chaje avèk anpil Kreyòl rèk ladan l. Mwen garanti w w’ap aprann anpil bagay. Se plis sou sa mwen konsantre kounyeya lè m gen ti tan lib. Mwen kontan wè w, Tipoupée.

NT

_________________
Richie est un grand musicien qui ne peut pas être compris du commun des mortels, car les notes qu'il émet sont trop élevées pour les oreilles du vulgaire.
 
View user's profile Send private message Send e-mail
Tipoupee



Joined: 23 Oct 2007
Posts: 377
Location: Nearby

 PostPosted: Tue Aug 07, 2012 10:25 am    Post subject: Reply with quote Back to top

M la map gade ak prekosyon san pran Laughing ....Ah ou konen kisaw ekri deja nan text lan ki ka boulvese labil on moun...en passant mesi anpil pou referans lan, map tann ress yo Wink
_________________
"A fanatic is one who can't change his mind and won't change the subject. ."
Churchill
 
View user's profile Send private message
Neg Timid



Joined: 06 Apr 2006
Posts: 3258
Location: Brooklyn, NY/Gonaives-Artibonite

 PostPosted: Wed Aug 08, 2012 8:57 am    Post subject: Reply with quote Back to top

Tipoupee wrote:
M la map gade ak prekosyon san pran Laughing ....Ah ou konen kisaw ekri deja nan text lan ki ka boulvese labil on moun...en passant mesi anpil pou referans lan, map tann ress yo Wink


Poupée,

Ou konnen m se yon bon timoun ki tou deja timid deja, mwen patap janm fè eksprè pou ta anboulatche (boulvèse) lespri w pou danri konsa. Se jis, mwen pa’t vle fè mank; mwen te vle si-e-sèten ke mwen te byen reponn senaryo Michoulove te prezante douvan m nan. Sitou m se yon nèg ki te tou renmen devlope istwa deja... Se tankou se te yon chèk san montan ladan l Michou te lonje ban m. M ap tou pwofite di Michou yon gwo mèsi pou bèl senaryo sa-a, paske anpil moun yon moun pa ta panse, ap chwi-chwi-chwi nan zòrèy tou piti, jan yo renmen istwa a. Epi tou, Michou te byen jwe wòl la avèk mwen tou.... Laughing De tout fason, Poupée, mwen pwomèt ou, ke m pap toumante lespri w ankò avèk jan de koze sa yo. Mwen pa vle pou w’ap fè kochma vye imaj dwòl, pou pa ka dòmi nannwit. Laughing Se bagay serye n’ap regle kounyeya avèk bon ti kozman sou istwa peyi nou, bagay ki pou pote lapè, frechè ak konesans nan lespri w. Kenbe la !

NT

_________________
Richie est un grand musicien qui ne peut pas être compris du commun des mortels, car les notes qu'il émet sont trop élevées pour les oreilles du vulgaire.
 
View user's profile Send private message Send e-mail
michoulove



Joined: 01 Nov 2007
Posts: 2883

 PostPosted: Thu Aug 09, 2012 2:02 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Neg Timid wrote:


Ou konnen m se yon bon timoun ki tou deja timid deja, mwen patap janm fè eksprè pou ta anboulatche (boulvèse) lespri w pou danri konsa. Se jis, mwen pa’t vle fè mank; mwen te vle si-e-sèten ke mwen te byen reponn senaryo Michoulove te prezante douvan m nan. Sitou m se yon nèg ki te tou renmen devlope istwa deja... Se tankou se te yon chèk san montan ladan l Michou te lonje ban m. M ap tou pwofite di Michou yon gwo mèsi pou bèl senaryo sa-a, paske anpil moun yon moun pa ta panse, ap chwi-chwi-chwi nan zòrèy tou piti, jan yo renmen istwa a. Epi tou, Michou te byen jwe wòl la avèk mwen tou.... Laughing De tout fason, Poupée, mwen pwomèt ou, ke m pap toumante lespri w ankò avèk jan de koze sa yo. Mwen pa vle pou w’ap fè kochma vye imaj dwòl, pou pa ka dòmi nannwit. Laughing Se bagay serye n’ap regle kounyeya avèk bon ti kozman sou istwa peyi nou, bagay ki pou pote lapè, frechè ak konesans nan lespri w. Kenbe la !

NT[/color][/size]


Mesi nonm dous mwen. Embarassed Embarassed
_________________
 
View user's profile Send private message
Neg Timid



Joined: 06 Apr 2006
Posts: 3258
Location: Brooklyn, NY/Gonaives-Artibonite

 PostPosted: Thu Aug 09, 2012 5:20 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

michoulove wrote:
Neg Timid wrote:


Ou konnen m se yon bon timoun ki tou deja timid deja, mwen patap janm fè eksprè pou ta anboulatche (boulvèse) lespri w pou danri konsa. Se jis, mwen pa’t vle fè mank; mwen te vle si-e-sèten ke mwen te byen reponn senaryo Michoulove te prezante douvan m nan. Sitou m se yon nèg ki te tou renmen devlope istwa deja... Se tankou se te yon chèk san montan ladan l Michou te lonje ban m. M ap tou pwofite di Michou yon gwo mèsi pou bèl senaryo sa-a, paske anpil moun yon moun pa ta panse, ap chwi-chwi-chwi nan zòrèy tou piti, jan yo renmen istwa a. Epi tou, Michou te byen jwe wòl la avèk mwen tou.... Laughing De tout fason, Poupée, mwen pwomèt ou, ke m pap toumante lespri w ankò avèk jan de koze sa yo. Mwen pa vle pou w’ap fè kochma vye imaj dwòl, pou pa ka dòmi nannwit. Laughing Se bagay serye n’ap regle kounyeya avèk bon ti kozman sou istwa peyi nou, bagay ki pou pote lapè, frechè ak konesans nan lespri w. Kenbe la !

NT[/color][/size]


Mesi nonm dous mwen. Embarassed Embarassed


Michou,

Fanm dous an m nan, mwen pa’t panse mwen t’ap janm tande w ankò, sitou apre kondisyon ou te fin mete devan m nan: « apre mwen fin komèt zak mwen an, bliye ou, bliye lakay ou, bliye nimewo telefòn ou. " No contact ! "... Bliye ke w te egziste. Ou pa vle wè m sou chimen w ankò. » I thought this was just a one night stand thing... De tout fason, se te yon grap plezi pou mwen, mwen te fè w pase yon moman inoubliyab nan vi w. Mwen menm tou, mwen pa kwè m’ap janm ka bliye bouboun deliks sa-a... Laughing

NT

_________________
Richie est un grand musicien qui ne peut pas être compris du commun des mortels, car les notes qu'il émet sont trop élevées pour les oreilles du vulgaire.
 
View user's profile Send private message Send e-mail
michoulove



Joined: 01 Nov 2007
Posts: 2883

 PostPosted: Thu Aug 09, 2012 9:00 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Neg Timid wrote:
michoulove wrote:
Neg Timid wrote:


Ou konnen m se yon bon timoun ki tou deja timid deja, mwen patap janm fè eksprè pou ta anboulatche (boulvèse) lespri w pou danri konsa. Se jis, mwen pa’t vle fè mank; mwen te vle si-e-sèten ke mwen te byen reponn senaryo Michoulove te prezante douvan m nan. Sitou m se yon nèg ki te tou renmen devlope istwa deja... Se tankou se te yon chèk san montan ladan l Michou te lonje ban m. M ap tou pwofite di Michou yon gwo mèsi pou bèl senaryo sa-a, paske anpil moun yon moun pa ta panse, ap chwi-chwi-chwi nan zòrèy tou piti, jan yo renmen istwa a. Epi tou, Michou te byen jwe wòl la avèk mwen tou.... Laughing De tout fason, Poupée, mwen pwomèt ou, ke m pap toumante lespri w ankò avèk jan de koze sa yo. Mwen pa vle pou w’ap fè kochma vye imaj dwòl, pou pa ka dòmi nannwit. Laughing Se bagay serye n’ap regle kounyeya avèk bon ti kozman sou istwa peyi nou, bagay ki pou pote lapè, frechè ak konesans nan lespri w. Kenbe la !

NT[/color][/size]


Mesi nonm dous mwen. Embarassed Embarassed


Michou,

Fanm dous an m nan, mwen pa’t panse mwen t’ap janm tande w ankò, sitou apre kondisyon ou te fin mete devan m nan: « apre mwen fin komèt zak mwen an, bliye ou, bliye lakay ou, bliye nimewo telefòn ou. " No contact ! "... Bliye ke w te egziste. Ou pa vle wè m sou chimen w ankò. » I thought this was just a one night stand thing... De tout fason, se te yon grap plezi pou mwen, mwen te fè w pase yon moman inoubliyab nan vi w. Mwen menm tou, mwen pa kwè m’ap janm ka bliye bouboun deliks sa-a... Laughing

NT


Oh lala, fais pa ca mon amour. Tu'n t'imagines pas combien ca'm derranges. J'ai beau essaye de t'oublier mas sans success. Tu es le premier a me toucher de cette facon. Je'n peux pas vivre sans toi...cela me rends folle. Ooooooooooooooooooooooooooooooooh, je meurs d'envie de toi mon lapin. Je v...sssssssssssssssssssssssssssssssss. Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
_________________
 
View user's profile Send private message
Neg Timid



Joined: 06 Apr 2006
Posts: 3258
Location: Brooklyn, NY/Gonaives-Artibonite

 PostPosted: Thu Aug 16, 2012 10:49 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

michoulove wrote:
Neg Timid wrote:
michoulove wrote:
Neg Timid wrote:


Ou konnen m se yon bon timoun ki tou deja timid deja, mwen patap janm fè eksprè pou ta anboulatche (boulvèse) lespri w pou danri konsa. Se jis, mwen pa’t vle fè mank; mwen te vle si-e-sèten ke mwen te byen reponn senaryo Michoulove te prezante douvan m nan. Sitou m se yon nèg ki te tou renmen devlope istwa deja... Se tankou se te yon chèk san montan ladan l Michou te lonje ban m. M ap tou pwofite di Michou yon gwo mèsi pou bèl senaryo sa-a, paske anpil moun yon moun pa ta panse, ap chwi-chwi-chwi nan zòrèy tou piti, jan yo renmen istwa a. Epi tou, Michou te byen jwe wòl la avèk mwen tou.... Laughing De tout fason, Poupée, mwen pwomèt ou, ke m pap toumante lespri w ankò avèk jan de koze sa yo. Mwen pa vle pou w’ap fè kochma vye imaj dwòl, pou pa ka dòmi nannwit. Laughing Se bagay serye n’ap regle kounyeya avèk bon ti kozman sou istwa peyi nou, bagay ki pou pote lapè, frechè ak konesans nan lespri w. Kenbe la !

NT[/color][/size]


Mesi nonm dous mwen. Embarassed Embarassed


Michou,

Fanm dous an m nan, mwen pa’t panse mwen t’ap janm tande w ankò, sitou apre kondisyon ou te fin mete devan m nan: « apre mwen fin komèt zak mwen an, bliye ou, bliye lakay ou, bliye nimewo telefòn ou. " No contact ! "... Bliye ke w te egziste. Ou pa vle wè m sou chimen w ankò. » I thought this was just a one night stand thing... De tout fason, se te yon grap plezi pou mwen, mwen te fè w pase yon moman inoubliyab nan vi w. Mwen menm tou, mwen pa kwè m’ap janm ka bliye bouboun deliks sa-a... Laughing

NT


Oh lala, fais pa ca mon amour. Tu'n t'imagines pas combien ca'm derranges. J'ai beau essaye de t'oublier mas sans success. Tu es le premier a me toucher de cette facon. Je'n peux pas vivre sans toi...cela me rends folle. Ooooooooooooooooooooooooooooooooh, je meurs d'envie de toi mon lapin. Je v...sssssssssssssssssssssssssssssssss. Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed


Michou,

Je suis à ta disposition. Fais de moi ce que tu veux. Ce n’était que le coussinet, le fardeau suivra (Se te twòkèt la sa, "dechay" la dèyè). Laughing M’ap reponn ou tout bèl alsiyis sa yo demen swa... M’ap gen plis tan.

NT

_________________
Richie est un grand musicien qui ne peut pas être compris du commun des mortels, car les notes qu'il émet sont trop élevées pour les oreilles du vulgaire.
 
View user's profile Send private message Send e-mail
Neg Timid



Joined: 06 Apr 2006
Posts: 3258
Location: Brooklyn, NY/Gonaives-Artibonite

 PostPosted: Fri Aug 17, 2012 10:33 pm    Post subject: Reply with quote Back to top

Michou Me Revient Avec Le Même Love

Un dicton haïtien certifie qu’il faut (2) deux bons pour faire un « BONBON. » Michou chérie, tu t’es infiltrée, tu t’es faufilée, ou plutôt tu t’es blottie dans mon âme au cours de la nuit d’apothéose que nous avons vécue.

Tu comprends bien mon bel Amour, comment tu m’as torturé pendant ces neuf (9) longs mois de silence et de mépris qui établissaient ma mort à petit feu dans ta totale indifférence. Tu m’as fait subir le supplice de Tantale que j’ai dû accepter avec courage. Je te comparais à une méchante fée ou à une sorcière non apprivoisée.

Jamais ! Non ! Jamais ! En dépit des barrières, des limites et des conditions drastiques du CONTRAT que tu m’avais imposé en concluant: « Oublie mon adresse, mes numéros de téléphone et tout et tout... » Ce qui signifiait: « Disparais de ma vie ! — »

Toutefois, ton image me hantait et ton ombre m’invitait dans toutes tes positions ensorcelleuses et mielleuses... Tu m’as forcée à geindre et à crier en défilant à la parade des oubliés, des bannis, des laissés pour compte et des malheureux... Quel mauvais sort tu m’as fait ! Quel vilain tour tu m’as joué en ne sachant pas m’aimer et en me punissant à la manière de notre Père Adam qui avait croqué le fruit défendu ! ... Tu m’as chassé de ton Eden et j’étais perdu dans la nature.

Alors, il me restait une solution... Ma vengeance Pure et Dure. « T’oublier ! »

Oublier Michou qui vit en moi comme un venin, comme une drogue... Comment aurais-je pu? C’était au-dessus de mes forces... Comment oublier l’actrice principale, la vedette de la nuit de mon bonheur le plus intense?

Ta sévérité m’avait seulement proclamé ton Amant d’une Nuit D’Automne qui s’éparpillait méconnaissable avec les feuilles de cette saison. Et en moi, ce souvenir triste qui refusait de s’envoler, faisait jaillir des larmes de sang de mes yeux d’amoureux conquis par les sens de Michou particulièrement sa grande Missouzette « pommée », boursouflée et mordante qui retenait mon zizi captif au moment de l’orgasme. (« bèl gwo bòbòt byen ponmen, bonbonfle mòdan ki fè pijon m prizonye...»)

J’étais au bord de la folie en relisant tes prérequis: « Je ne devais te chercher en aucun cas, je ne pouvais même pas implorer. J’étais condamné sans appel... » En refigurant notre veillée sacrée, chaque soir, je contais ma peine et mes douleurs dans mes sanglots sur l’oreiller. Comment aurais-je pu enterrer tes baisers mouillés sur mes lèvres nécessiteuses et surtout les miens en bas sur ta cocotte parfumée à l’eau de rose et surtout tes yayades de brise ou de tempêtes (gouyad ti van fre ak pil gouyad tan loraj, siklòn ak zèklè w yo...), tes Alcii (pluriel latin de Alcius) qui attisaient mon ardeur et qui arrêtaient mes ébats un peu trop vite? (voye twò vit !) Combien de Ssssss...Aaahhh... aspirés j’aurais voulu te susurer.... te murmurer à l’oreille que je suçais si vigoureusement?

Entre temps, aucun soulagement à mes douleurs, tu avais volé mon coeur, j’étais pire qu’un légume. Dans mon immense chagrin, je me demandais: « De quelle tribu guerrière tu sortais? » Et je me représentais ton coeur comme l’arène de Néron.

Je ressens encore les souffrances indicibles. Tu es partie en allumant en moi le feu de l’enfer qui brûle férocement sans consumer.

Cependant, au bout du compte, j’avais bonne conscience. Personne ne peut me rendre coupable si tu as pleuré ou ressenti un désir fou, une envie scabreuse de me revoir pour revivre cette nuit d’Amour Infini. Sache que je te pardonne tout le mal que tu m’as fait sciemment, volontairement. Tu sais que tu es une Beauté Géante et Colossale et tu as abusé de moi... Sois tranquille, je ne porterai pas plainte.... Vas y et recommence sans mesure.

J’ai cherché la guérison auprès d’une autre; mais aucune autre ne peut me donner le quart (1/4) de ce que tu m’as accordé.

— Tu es irremplaçable Michou My Love, en moi tu brilleras toujours.

Dame Nature et La Providence divine se sont unies pour clarifier ton esprit et Michou a fait le bon choix qui recrée Nèg Timid dans sa vie et nous libère des souffrances dévastatrices et inutiles.

— Michou a fait ses Adieux aux Coeurs Cruels et Méchants.

— Nèg Timid est sorti du Monde Pénible des Illusions.
A présent que tu reviens Michou, nous reverrons la vie en rose et je mirai ton regard qui me donne le frisson. Notre Amour renaîtra, car Michou comblera le vide qu’elle avait laissé en moi.

— Rappelle toi que pour Nèg Timid, ton amour est source de vie. N.T. n’existe que pour toi, je revivrai dans la joie grâce à toi Michou My Great Love.

— Désormais, nos nuits seront idéales. Levons les bras vers le ciel. Têtes baissées et à genoux, nous prierons ensemble afin que la Miséricorde Divine s’étale sur nos deux Êtres et l’Amour sera notre compagnons jusque dans l’Eternité.


Nèg Timid

à Michou son Love !
 
_________________
Richie est un grand musicien qui ne peut pas être compris du commun des mortels, car les notes qu'il émet sont trop élevées pour les oreilles du vulgaire.


Last edited by Neg Timid on Sun Sep 02, 2012 8:07 pm; edited 1 time in total
 
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    KOMPA! MAGAZINE Forum Index -> Sex All times are GMT - 5 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 4 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
Geo Visitors Map