HMI Music NEWS and Discussions

Producer POWER SURGE di nou sou ki kanaval lap travay!

Producer POWER SURGE di nou sou ki kanaval lap travay!

Postby kompamagazine » Tue Jan 09, 2018 9:54 pm

*KOMPA MAGAZINE: How many kanavals do you have cooking in the studio?
POWER SURGE: "Moncher ane sa mwen pa fè anpil. So far mwen fè yon kanaval en entier ak yon djazz NY ki pa vreman connu ki rele KATIZ of Polomix. He always has his float for labor day, so expect to see me on his float this year. That was the idea of producing his carnaval paske mwen te vle soti sou Eastern Parkway a.

Mwen produce on pati nan kanaval MAESTRO/VAYB la. For the first time, Ti Ansyto and Power Surge travay ansanm sou yon kanaval. Yo fèk ekrim jodi a pou kanaval Team Lobey la so if that happens, that will be a second Power Surge/Ti Ansyto collab for the year. Rock of King Posse also contacted me but musye poko finalize anyen avem. Last year I did a remix of King Posse’s kanaval at the last minute. Mta swete se pa sa ki rive anko ane sa lol

Gracia Delva ekrim tou pou Mass Konpa. But honestly Pat, anpil nan neg sa yo se pale mete la. Yo vle fè bel kanaval but yo pa vle spend. Map suiv toujou. Until they send me that deposit, it's all up in the air. But that's it so far pou kanaval mwen produi pou ane sa. Nap tann poun tande diferans ant kanaval neg ki depanse yo ak kanaval neg ki pa vle spend yo. :lol: "

KM!

kompamagazine
Site Admin

MUSIC