HMI Music NEWS and Discussions

NICO ENPOSIB: Yon ti pale ak KOMPA MAGAZINE!

NICO ENPOSIB: Yon ti pale ak KOMPA MAGAZINE!

Postby kompamagazine » Fri Apr 28, 2017 6:18 pm

*KOMPA MAGAZINE: Ki avantaj ak désavantage yon jaz ki base en Haïti tankou Enposib ginyin.....compare a si jaz la te nan U.S la?
Monche pi gro désavantage la se problème musicien ki paka pati. Sa fe an sot ke menm si ou gen de moun ki gen ampil talan ou paka montre le monde yo. Neg yo jeune yo kapab mais yo paka pati.
NICO: "Pi gro avantage la se ke konpare à Montréal mwen jwenn des musiciens ki pi kalifie et ki viv de music yo. Musicien ki viv de music Montreal yo rare. Now pou kestion USA à mwen pa vreman konnen pcq se Montreal enposib t base."

*KOMPA MAGAZINE: Eske juskaprezan....reaction ou jwen pou CD à....se sa ou tap atann...ou bien non?
NICO: "Monche mwen pense que réaction sou cd à extraordinaire du point de vue que menm moun ki fanatic konpa direct du a retrouvé li ap renmen li. Sa kem ta renmen se jwenn plus véhicule pou moun yo tande ak aprann konnen jazz la a travers premier album sa. Game la son game single li ye tou epuis nap pare pou summer a pou nou lage on kreZi single."

*KOMPA MAGAZINE: NOUVO music DEJA pou Summer a? Li pap dérange CD a d après ou?
NICO: "Monche se pi gro kestyon ou t k mandem. Fok nou kenbe ekilibre antre production release de nouveau produit avec produit ke nou déjà gen sou market la. Mwen pense ke anvan nou lage nap oblije réellement rekonsidere tout sa ou di la yo. Mais en même tan nou refusé vin menm jan ak des djazz nan industrie a ki refusé produit de manière constante. Sa se fos nou donc nap toujou utilizel.

Prochain music video a....se pou on music sou CD a lap ye, ou bien pou nouvo single la?Pou on music ki sou album la ke tout moun ap mande."

*KOMPA MAGAZINE: Eske TOUT jaz se compétiteurs Enposib, ou bien gin 2/3 ki spécifique pou category sa
NICO: "Competition wise I feel that our band is in a category of its own because I feel like we are the only different band meaning not straight konpa direct with that kind of buzz. Besides that I feel that any band who can attract the young crowd not necessarily interested in the hmi is our competition. Now who these bands are the public would have to tell us."

*KOMPA MAGAZINE: Are the any upcoming bands in the business that you are personally impressed by?
NICO: "Pat honestly this is going to be a controversial answer but I feel like Kai impressed me with the building of a band from the ground up and all the marketing that comes behind making something like this work. Another band that I enjoy or not really a band is Phyllisia Ross as an artist. She's plays the keys sings in different languages and can be a crossover artist that's not exclusively Haitian. I feel like she has something that can be big."

*KOMPA MAGAZINE: Your band has been creating a buzz underground for so many years. Now that you are mainstream, why should we believe that ENPOSIB is the "REAL DEAL", and not just a flash in the pan?
NICO: "I think what makes us to the real deal is that medjy and I are real musicians that compose, create, and perform, who compose our own material...which makes us the real deal. I also think that what will make or break our band is our capacity to market properly and bring something different to the industry. That goes hand in hand with dealing with promoters, and I firmly believe that they need to raise a lot of the standards.

KM!

kompamagazine
Site Admin

MUSIC