HMI Music NEWS and Discussions

GAZZMAN DISIP jwen nouvel "sa" pou HAITI nan min ZAGALO!

GAZZMAN DISIP jwen nouvel "sa" pou HAITI nan min ZAGALO!

Postby kompamagazine » Fri Apr 21, 2017 1:06 pm

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
__________________

Nou mande ZIGIZAG ZAGALO "sa" sou GAZZMAN DISIP. LI ANBA FOTO A.

Image

*KOMPA MAGAZINE: DISIP en tournee en Ayiti kounien an la....Eske ak denye CD yo a...ou panse yo rezoud PWOBLEM Port-au-Prince ke yo di yo te ginyin an?
ZAGALO: "Oui, Cependant li poko programme autant maybe pour l'été. Paske jeune commence accepte l
Dj yo jwe l ampil nan fête privée surtout "Heartbreak & Misery"."


*KOMPA MAGAZINE: Eske PWOBLEM ZAGALO/DISIP la REZOUD...paske LEADER a te di ke pwoblem capitale jaz li a te rele ZAGALO.
ZAGALO: "Zagalo pa gin problem Disip, se juste Patrick Fabre expect ke m travay même Jan pou li ak Klass, alors mem travay ak Klass... chak produit sa yo différent. Public la recevwa yo different. Min moin estime gin bon travay de promo ki fet pou Disip"

*KOMPA MAGAZINE: Ou di public la resevwa yo DIFERAN...en ki sens?
ZAGALO: "Alors se juste que te gin yon move début pou disip en Haiti. Perception an te différent. Now gin music love , social etc moin se programmation an ki pou bon"

*KOMPA MAGAZINE: Eske ZAGALO ap programme 2/3 bal DISIP pour ete a?
ZAGALO: "So far moijn gin youn, map panse pou lot la. Tout sa dépend de Patrick Fabre. Missie se yon neg ki kwe nan travay moin, min li kwe nan tripotay tou. Yon professionnel rete yon professionnel. Si w bam fe yon travay, d abord fo w place confiance nan moin."

KM!
 
kompamagazine
Site Admin
 
Posts: 4585
Joined: Thu Dec 10, 2015 12:05 am

MUSIC

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 524 guests