HMI Music NEWS and Discussions

ZAGALO DI NOU SA LI PENSE DE KANAVAL T-VICE/DJAKOUT YO!

ZAGALO DI NOU SA LI PENSE DE KANAVAL T-VICE/DJAKOUT YO!

Postby kompamagazine » Tue Feb 02, 2016 5:13 am

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
___________________________________________________

KM pale ak animateur/promoteur ZAGALO de kanaval DJAKOUT/T-VICE YO. Min sa li di nou.

Image

1) Ki opinion ou de kanaval DJAKOUT la. POSITIVE et NEGATIVE.
ZAGALO: "Djakout beton/La Ri, min pa mem Djakout la comparativement a l Annee derniere. Min rete tan Champs Mars,"

2) Ki pati ou pense ki pral kraze BETON an plus pou kanaval DJAKOUT la?
ZAGALO: "Ampil pati. Moin pa gin yon fixe vreman."

3) Ki opinion ou de kanaval T-VICE la. POSITIVE et NEGATIVE.
ZAGALO: "T Vice red Annee Saa ampil; mem si li gin certain avantagE puisse KE Djakout te sorti avant.. bon t vice konn sorti avant tou. Min Se champs Mars ki pral decide, Paske t vice la non stop tempo kimbe du debut a la fin."

4) Si ZAGALO tap bay kanaval DJAKOUT ak T-VICE la yon kanet...de 1 a 10; kisa ou tap bay Djakout; kisa ou tap bay T-Vice?
ZAGALO: "T vice la 8/10. Djakout 7/10."

5) Eske T-VICE fe yon move "GNB" jan mwen di sou Kompa Magazine le li di SHABBA SE TCHIOUL MICKY? Eske ou pense ke bagay sa ki vini yon yi jan CHO pou Vice la...SI Michel Martelly toujou prezidan pandan kanaval la...epi pou Vice la ap jwe sa sou Champ de Mars devan stand Prezidan an? Ou bien si SWEET MICKY tounin...eske PAWOL SA ka REleve yon lot polemik entre Sweet Micky ak TVice?
ZAGALO: "Se carnaval tchoucko tout bagay Posib depi li Ka ba w rezulta Wap cheche a. Tvice jwe timing, min rete tan Shabba a Suivre! Ou probablement President an. Rete tan Patrick. Ap gin replik a mon Avis!
Connaissant Président an.... Sé sa lap chèche. Suiv alors."


6) Eske ou pense TI REGI fe erreur sou dossier kanaval TURBO a...kote li pran yon pati KE LI TE FE pou TURBO...epi li di LI REPRAN AFE PA L pou mete nan kanaval Djakout la?
ZAGALO: "Oui big mistake a l instar de ti régi; but de nos jours pa gin état d'âme nan zafe vole mélodie ou passage kelkonk. Tout Djazz fe sa epi pa mande m élabore. no comment ...LOL."

7) Entre TVICE/DJAKOUT...Kisa ou pense ki pral passe sou BETON an fwa sa?
ZAGALO: "TAN N.'

KM!
 
kompamagazine
Site Admin
 
Posts: 4585
Joined: Thu Dec 10, 2015 12:05 am

MUSIC

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot] and 308 guests