HMI Music NEWS and Discussions

ENPOSIB jwen rezilta cd a nan min MIKE ON DA MIKE ak TI MET!

ENPOSIB jwen rezilta cd a nan min MIKE ON DA MIKE ak TI MET!

Postby kompamagazine » Thu Aug 04, 2016 7:40 am

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
__________________________________________

KOMPA MAGAZINE pale ak MIKE ON DA MIC e ak TI MET Peterson Gilles, 2 animateurs respecte en Ayiti sou CD ENPOSIB la. Min sa yo di nou.

Image
Image
Image

*KOMPA MAGAZINE: 1) Ki opinion ou de CD ENPOSIB la?
MIKE ON DA MIC: "Yon aproch musical trè diferan de sa ki ap fet deja yo.melanj RnB-zouk pi soft kompa a just sukulan. Neg yo vini ak pwop idantite yo ki se sonorité keyboard lan. Sa depi w tande otomatikman ou konnen se Enposib."
TI MET: "Bon se yon album ki dedye a yon publique bien determine, et publique Sa renmen still yo jwe. donc lap rive Sou yo."

*KOMPA MAGAZINE: 2) Eske gin HIT sou CD a?
MIKE ON DA MIC: "En fait gen anpil mizik Ki gen potansyel pou yo vinn hit. Me myself and i ..I stand behind "STYLEY". I'll make a big hit of it."
TI MET: "Bon je ne le pense pas, min gen musique ki pral mache tankou "Domino", et chage belle musique surtout Sa Nou Te konnen Deja yo "Bo'm Sou 2 Bò" ak "Chay" "Down Down".

*KOMPA MAGAZINE: 3) Ki mizik préfère ou sou CD a?
MIKE ON DA MIC: "STYLEY ak MAJI."
TI MET: "Domino et Maji"

*KOMPA MAGAZINE: 4) Kisa CD a pral ou ka fe pou jaz la?
MIKE ON DA MIC: "Avec CD sa neg yo fe on lot proposition, men se pa album nan en tant ke tel kap fè anyen, men se syateji ke neg yo mete an plas pou fè mise en marché album nan."
TI MET: "Bon plus moun yo ap konsome musique Jaz la, se plus yap pale de Li, Se plus yap anvi Wel, surtout Jaz lage cd a nan on moman Carimi kraze; et public Sa ap retrouvel ampil nan album Sa."

KM!
 
kompamagazine
Site Admin
 
Posts: 4585
Joined: Thu Dec 10, 2015 12:05 am

MUSIC

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] and 431 guests